GE MIG SOMMAR, TACK!

Nu vill jag ha sommar! Så jävla gärna.. Gud va skönt. Men med
tanke på vädret den senaste tiden så verkar det ju ta ett tag :P

Och på tal om sommar. Så på tisdag ska vi på gymmet och trimma
kropparna! :D Eller jag vet inte riktigt om vi ska "gymma" då, eller om
det bara är en sån gång då dom visar. Hoppas vi gör det! =)
Vi blev ett gäng iaf! Jag, Mamma, Therese, Ingela, Simone och Denise =)
KUL! Hoppas det inte är dyrt för då har jag inget att skylla på när jag
latar mig =)


Den här bilden ger mig minnen :P Tror det är från filmen vi hade från när vi var små.
Då jag slår Therese med spaden för hon tog den sista hinken! haha. Men det kan
inte ha varit denna dag. För som det ser ut så finns det många hinkar. Eller så var
det så att jag inte ville ha den vita hinken, för den var så stor, och hon tog den rosa?!
Men jag blir så irriterad för jag liknar inte ens mig själv tycker jag?! :P Inte på något
kort, man ser ju hur väl som helst att det är Therese. Men inte jag..
Tycker jag iaf =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Alltså fy fan du är så jäkla gullig när du var liten! kunde du inte hålla dig så hela livet! :) haha tjockkinder! och jag då är helt utmattad efter en arbetsdag i sandlådan ;D haha!

2009-02-09 @ 07:20:23
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, tack för den!! :P

2009-02-09 @ 07:38:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0