GE MIG STUDENTEN!!!

Har nu kollat runt på andras studentkort och jag
längtar som en toook!! =) Ska bli så jävla skoj!
Helst nu när det ordnat sig med champengefrukosten :)
Åhh! Men det kommer säkert regna, med min tur..
Aja, bara det är bra väder på balen! :P

Men studenten!! =) Det känns inte ens sorgligt att lämna
broman och klassen. Näe, fy fan va skönt! :P
Elina och Karro kommer jag givetvis sakna. Men vi får se
till att träffas ändå =)

Jag måste börja leta ett kort på mig som liten, jag ska ha
ett bra och roligt kort. =)

Ni får se till att köpa en blomma och hänga runt min hals så
jag inte ser allt för o-omtyckt ut :D hahaha.
Näe då.. Jag får köpa åt mig själv! haha =)

Jag vet redan nu att jag kommer vara tråkig och inte gå på
krogen sedan på kvällen. Som "man ska göra". :P
Som ni vet blir jag ju så jävla bakis och jag vill vara snygg
min bal. :D haha =)

GUD VAD JAG LÄNGTAR! =)

Kommentarer
Postat av: Therese

men man behöver ju inte supa gärnet :) jag var nästan helt nykter när jag gick ut då...

2009-02-26 @ 08:32:38
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha! Mobbade barn. Haha XD Det regnade på min bal... Men det gjorde inte så mkt, det öste iallafall inte ner. ;)

2009-02-26 @ 10:08:25
Postat av: Nathalie

Therese: Näe, men jag vill ha min skönhetssömn ockås, haha. fast man ska aldrig säga aldrig =)

Simone: Haha, ja! Ja, det var ju tur i oturen =) Lite regn gör väl inte så jättemycket. Bara det inte blåser. Men helst vill jag ha skinande sol! =)

2009-02-26 @ 15:12:34
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, studenten var fan bästa dagen alltså, men det blir nog ingen blomma från mig iaf :P Men ja, man kan gå ut och fira på studenten och vara snygg dagen efter ändå! Bara man tar det lungt och krogen stänger ju ändå två..

2009-02-27 @ 04:27:08
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, näe. det förstår jag! Jag begär inte att du ska flyga hem för det, hshs =) Ja, vi får se =)

2009-02-27 @ 05:38:03
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0