GOD GÄRNING

Nu har jag suttit och skrivit ner alla frågor och svar till
religionsprovet vi har imorron, till Elina =)
Hon var nämligen borta när vi hade genomgång. Så jag tänkte
vara en god vän och ge henne det =) Även fast hon kommer missa
provet i morron, haha. Men nångång lär hon ju ha dom.
Och samtidigt så lär jag ju mig mer när jag skriver allt =) Tumme upp!

Jag har även matteprov i morrn. Men inga böcker med hem. Ska fråga
om jag kan göra det på fredag ist.
Men hon tror inte jag klarar mig på en timme. Men jag ska berätta för er
att det enda prov jag suttit med i längre än en timme är nog nationella.
=)

Idag är det tisdag. vilket betyder att det är Jakt och Fiske kl.20. Som Pär
vill se. blä! haha. Ibland är det kul, men jag hatar han som fiskar.
"Oj oj oj oj !!! Herregud! Vilken bamsing! OJOJ OJ!!" Jävla överdrivna människa!!
Sen hatar jag när dom ska viska när dom jagar! Åhhh! Jag kan få nå fel på det!
 Så irriterande att lyssna på!
Men vi ska ju bort och fika jättesemlor också! =)

See you!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag hatar viskningarna mer, det bara kryper i kroppen på mig och jag vill skrika rätt ut! haha! när kommer ni då? :) glöm inte yogafilme!!!!!!!!!!!

2009-02-24 @ 16:21:35
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Anonym

*med

2009-02-24 @ 16:21:57
Postat av: Nathalie

Haha, jag glömde den först! Fick åka tillbaka och hämta den :P

2009-02-24 @ 19:54:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Elina

ja du är en god vän du :)

2009-02-25 @ 00:25:19
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0