GOOD MORNING!

Fy vad jag är trött! Jag förstår inte varför jag hellre
kliver upp och kollar runt på bloggar/skriver blogg
ist. för att sova längre?! haha =) Jag är beroende.

Just ja! Idag ska vi till Iggesund och sjunga för
oldpeople. Blä! jag vill inte, jag har inte ens varit i
iggesund nångång. Sen får vi kanske inte vara ledig
på fredag heller. Dumma dumma! Klart som fan vi
ska vara det! "Men nu är det snart slut och då kommer
ni sakna det så mycket!" VAAA??
Näe, jag kommer inte sakna det ett skit, kommer bli
så jävla skönt att slippa denna kör!
Sen har vi inte fått varit ledig sen Lucian heller..
Dåligt...

Bild idag också. Då ska jag nog börja måla på min
drömbild. Det blev en tjej och en delfin som simmar.
Det är min dröm! Att få simma med delfiner.. =)
Bara lite onödig information! haha =)
Vi har ju även blivit bjuden på champangefrukost! =)
KUL! Vi som hade tänkt vara själv eftersom vi inte vill vara
med ena halvan och vi trodde att den andra halvan ville
vara för sig själva =) Men det ska bli skitkul tycker jag,
jag längtar!! =)

Aja, nu ska jag äta nått!

See You!


Kommentarer
Postat av: Emmy

När är det lov?? har ingen koll på det :P Pusspuss

2009-02-05 @ 08:39:02
Postat av: Therese

Du får hålla anadan då om du ska till iggesund! blä. :)

2009-02-05 @ 09:35:08
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Emmy: Vecka 10 är det lov =) Puss!

Therese: haha, vadårå? =)

2009-02-05 @ 16:21:46
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

det stinker där! har du aldrig åkt förbi med tåg då? man får ju kväjningar av lukten som kommer av fabriken...

2009-02-05 @ 21:21:44
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0