ILLAMÅENDE

Fy fan vad jag är less på att vika kläder nu!
har rensat ut alla mina kläder. Även fast 2 byrålådor och
en hylla inte låter mycket, så var det jävligt mycket kläder.
Rensade bort en hel del, 2 påsar vart det.
Trodde jag skulle få plats med allt i byrån, men icke!
Och då har jag inte ens plockat dit dom nya kläderna
jag köpt, kom jag på nu :P
Fan! Jag vill ha en stoooor garderob! Helst den Therese
har! En sån ska jag köpa när vi flyttar! Eller en liknande iaf.
Älskar spegeldörrarna!

iaf. efter att jag vikt det så tog jag mig an tvätten. Båda tvättkorgarna
med tvätt. Hatar att vika sängkläder. usch..
Och strumpor som inte har nån partner. Vart gör man av dom??
Jag brukar slänga tillbaka dom i tvättkorgen och hoppas på att
det är två nästa gång jag ska vika! haha =)

Än har jag inte bakat. Vet inte riktigt om jag ska göra det heller.
Trodde klockan var mycket mer än vad den var. Men den är ju inte
så mycket.. Får se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0