KORTDAG

Idag går vi ju som sagt bara till halv tolv. Efter tolv slutar alla
lektioner. Och tur som vi har, har vi lunch då så vi slutar halv =)
Är bild som står på schemat! Förra gången började jag måla min bild.
Ska börja måla människan och delfinen nu =/ Jag är inte bra på
att änvända färg :P
Men men..
När jag kommer hem ska jag åka ner till sörfjärn. Ska höra om
pappa vill tanka bilen åt mig! :D Jag har ju slut på mina presentkort
nu. Och det var längesen han tankade nu =) (bortskämt, javisst)

Skulle vilja baka muffins idag igen =) Fast denna gång med bara
blåbär! Skulle vilja ha nått lite nyttigare recept. Har sökt lite på google
men det ska ju vara massa konstiga saker i ju.. :P

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0