KÖRV MÄ BRÖ

Var och handlade med Mami förut.
Och då såg jag korvbröd. och jag blev så sugen på korv m
bröd. Först tänkte jag köpa french hot dog bröd. Men
näe.. Köpte fullkornsbröd ist =)
Och långa bröd. som räcker över hela korven. Hatar att bröden
är för små! :D haha. Gött var det iaf.

Köpte även K-special med jordgubbar och mörk choklad.
Det lät så gott så jag kunde inte motstå. haha. Hittade även en
rabattcheck på 5 kr. som mamma tog. Även på riskakorna var
det 5 kr. rabatt. Och när vi kom till kassan
"Men mamma titta! 5 kr. rabatt" Ja, så då köpte vi 2 tuggummipåsar
också. haha. Bara det är extrapris så går det bra! =)

Fick även semlor av mamma. Dom förra blev uppätna fort. Dock åt
jag dom utan grädde och grejs! haha =) Det är kardemumma i dom
hon gör och det är ju så gott, så det går att äta bara degen =)

Blev dyrt denna gång vi handlade med. Jag tycker synd om mamma
som måste betala våran mat. =/ :)
Jag längtar tills jag skaffar mig ett jobb så jag faktiskt kan betala våran
mat själv. :P

Adios!


Kommentarer
Postat av: Therese

MHÄ jag var ju där igår kväll och var sugen på en smela men då var dom slut, hm..

2009-02-24 @ 15:43:33
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jasså?! Hon kanske bakade dom idag då?

2009-02-24 @ 15:47:36
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0