MELODIFESTIVALEN

Jag säger som alla andra.
Melodifestivalen blir bara dåligare och dåligare för varje
år. Kollade lite igår. Bara på låtarna och va fan är det för
skit??
Första låten började låta lite som Evanecense (stavade jag rätt?)
Så det blev en besvikelse när låten gått en bit. Det var inte
hälften så bra som dom.
Och andra låten. En pojkbands tönt som står och spänner sig?!
Va? Fy fan vad jag skulle skämmas för Sverige om den låten skulle
vinna. Jag hatar när killar har jääääääävligt uringade tröjor. FY!
Caroline of Ugglas. Ja, vad säger man? Jag tål inte ens att se på henne.
Stå still! Usch!
Emilia tycker jag var ganska bra, bara det att hon hade lite klen röst.
Alcazar, herregud. Vad hade dom på sig då?? Näe, dom tycker jag inte
heller var bra.
Marie tycker jag faktiskt var bäst! Tänkte att det är klart att hon går vidare till
final.
Kollade på text teve i morse eftersom jag slutade kolla efter att dom spelat
upp alla låtar. Och såg att Emilia och Alcazar gick vidare. Jaha, men då måste
hon iaf. gått vidare till andra chansen. NÄE? Scotts och Ugglas?? VA?
Skickade dom ut den bästa på engång nu då? Näe, melodifestivalen har blivit
en flopp !

Och Shirley Clamp! Vad var det med henne? Hon kunde inte ens sjunga sin
låt?! Helt falskt hela tiden, speciellt i slutet när hon skulle upp till dom högsta
tonerna. näe, hon var verkligen inte bra. Tråkig låt också, och tråkigt framträdande.

Melodifestivalen är inte lika rolig längre..

Kommentarer
Postat av: Therese

JA jag håller med om ALLT! men det kommer bättre artister framåt :)

2009-02-08 @ 22:26:45
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, hoppas det =)

2009-02-09 @ 06:05:11
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0