MUFFINS

Idag när jag kom hem kom Therese på besök.
"Baka nu då, för jag är jättesugen!" haha. jaha, så då
bakade jag muffins. Eller stormuffins. För det är då inte
lika som vanliga muffins. Smeten t.ex blev mer en deg
än smet :P
Sedan "smaksatte" vi dom med blåbär, banan, choklad
och dumle. Blåbär var helt klart godast! Sen banan (hur
äcklig dom än såg ut :P) Sist dumle, den var för söt på nå
vis.
Det vart bara 8 st. Men det var lämpligt tycker jag. Slipper
man sitta och trycka i sig i onödan.
Får se om Therese och Andreas kommer och fikar senare.
Pär är ju inte hemma just nu.
Men det skulle vara bra. Så blir man av med dom. =)

nu ska jag sy!
See You!

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA jag läste "nu ska jag spy!" på slutet HAHA!

2009-02-11 @ 18:38:03
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahaha!

2009-02-12 @ 05:46:57
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0