OH OH OH, OH OH OH!

Först och främst, vad heter Beyonce's nya låt? eller den kanske
inte är ny? Men hon sjunger iaf. "oh oh oh, oh oh oh" haha.
Sen i videon dansar dom tre stycken så det ser ut som dom har
världens största rövar. Vad heter den?? =)

Jajjamen. Idag var vi ju och sjöng för Old-ones. Det gick sådär.
Första låten gick väl inte så jättebra. Jag kunde den inte alls så jag
stog bara och mimade! hahaha! :D
Efter ett tag vart det skitvarmt och jag blev jätteyr (tror det vart så för många)
för luften där inne var skitdålig! Fy fan vad jag hade skämts om jag
hade svimmat eller nå! haha, för det känndes som det ett tag.
Det var ju inte direkt nervöst att sjunga inför dom?! haha =)
Sen gick jag och Karro på stan ett tag. Som vanligt hittar jag jättemycket
på rean som jag vill ha. Men jag höll mig. Jag ska spara mig till helgen
då jag och mamma ska åka till sundsvall.
Men Karro gjorde mig sugen på godis, när hon handlade. Så det vart
två påsar godis! haha =) Dock naturgodis. Lite nyttigare kanske. =)
Men jag började må illa av dom. Så nu ligger dom i en skål i köket.
När jag blir gammal kommer jag nog bli en sån tant som jämt har
godis hemma. I en skål :D haha. Hos momma och moffan finns det
en godis-skål, en sån moffan gjort som alla vet hur den ser ut :P
Dit gick man alltid och kikade om det fanns nått gott förut! haha =)

I möra kanske vi får fika-besök?! =) Men jag tror inte bullarna är lika goda
längre. Så jag funderar på att baka en blåbärspaj innan. haha =)
Är så sugen på det också! Men jag vill ha bekräftelse att dom kommer
först. Annars skiter jag i det. Kanske gör en till veckan då ist.

Idag har jag skrivit matschema till nästa vecka =) Hatar att försöka komma
på vad man ska göra. Så nu har jag allt klart! Tror jag ska fortsätta med det.

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Therese

Men ny? det var ju typ den låten som var hennes första :D haha om det är Crazy in love du menar!? ja vi ska försöka komma :)

2009-02-05 @ 21:15:29
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

nej.. det var single ladies jag menade =)

2009-02-06 @ 05:37:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

där sjunger dom väl inte oh oh oh oh oh..

2009-02-06 @ 08:31:04
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

joo..

2009-02-06 @ 16:16:46
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0