RENSA

Jag måste rensa ur mina kläder.
Jag har två lådor i byrån med kläder och en hylla i Pärs
garderob! Men både byrån och hyllan är överfull med
kläder! Går knappt att få ner allt. Eller det går inte att få ner
allt.
Så jag måste rensa! Det är ju kläder jag aldrig använder där.
Som jag kanske kan sy om på nå vis?! =) Man vet ju aldrig vad
man hittar för smått och gott som man glömt bort.
Jag måste ju få plats med alla nya kläder. Som just nu ligger i
påsar på golvet. Inte bra, inte bra..

Men det är bara det att jag orkar inte göra det. För vart ska jag
göra av alla andra kläder? Jag har redan proppat ett skåp full med
kläder jag aldrig använder. Sist jag städade ur.
Sen är det så jävla mycket kläder och tjaffs också..
Och endel kläder vill man ha kvar även fast man vet att man aldrig
använder dom..

Aja, får göra  det nåndag!

See You!

Kommentarer
Postat av: Therese

2 byrolådor och en hylla är ju ingenting!!! :) haha

2009-02-19 @ 19:49:07
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0