SÅDAN MOR, SÅDAN DOTTER

Haha, mamma och jag är så dålig.
Först när jag var och hälsade på så tog vi ju en godbit,
och pratade om att vara nyttig. Och mamma förstog inte
varför hon aldrig gick ner i vikt.
Sedan åker vi på ica och hon köper sånnadär shakes.
Naturdiet eller vad det är. Som ska ersätta en måltid.
Sedan efteråt går hon och plockar i en påse med smågodis!
hahahah :D Och efter det åker hon och pappa och äter pizza :P

När jag kom hem var Pär redan hemma. Vad ska vi äta?
Tacos föreslår jag! Men det vill inte han..
"Mamma och pappa for och åt pizza dom."
"Jaha, vad vill du ha sagt med det då?"
hahahaha :P (om ni inte förstod så åt vi också pizza efter det)
En chipspåse fick jag även med mig hem (det var 2 för 30 så
jag och mamma köpte en varsin)
Glass köpte jag även. Såndär som Therese tipsade mig om med
riktig frukt i. Jag provade på jordgubb denna gång.
Igår när jag skulle plocka i sakerna i skafferiet så hittade jag en dumlepåse
sedan jag gjorde muffinsen. Så dom har blivit min frukost.

Fy fan, jag är verkligen inte bra på att vara nyttig.
Jag sa till mamma att man kan inte hålla sig i från sötsaker, det går inte!
"Jo, om man klarar sig en vecka ungefär så brukar det gå bra sedan"
".......ja.......men jag kan inte hålla mig en vecka!" haha =)
jag är beroende helt enkelt. Det är som att ta bort snus för en snusare
t.ex. Jag skulle klättra på väggarna och inte veta vart jag skulle ta vägen!



igår städade jag ur kylskåpet för att få plats med all mat jag handlade.
och fy fan säger jag bara! Vi köpte nå pepperoni för lääääängesen när
vi gjorde pizza. Mm, nu var den "asken" full med vatten. Så jävla äckligt!
Och säkert upp till 10 mjölkpaket ända sen januari.
MASSA korv som gått ut också. Blä!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Elina

..och sådan kompis :)

2009-02-20 @ 19:42:23
Postat av: Elina

..och sådan kompis :)

2009-02-20 @ 19:42:45
Postat av: Nathalie

haha :D

2009-02-21 @ 09:14:45
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0