SENIL ?

Fan jag vet inte vart mitt minne har tagit vägen?!
Jag glömmer allt nu förtiden.

När vi skulle fika hos Therese och Andreas så skulle
jag ta med en yoga-dvd till Therese.
Hon påminnde mig 2 gånger. Och jag la fram den på bordet
så jag skulle komma ihåg den.
Tror ni jag gjorde det? -Nej! :P

Och jämt när jag är påväg hem, eller är i skolan eller nått.
Så tänker jag på saker jag ska göra när jag kommer hem.
men när jag kommer hem så är dom som bortblåst!

Och ibland när jag är inne på nån sida på internet påminns
jag av något annat jag ska kolla på en annan sida.
"Ja, men jag ska bara kolla klart här först" Sen när jag är
klar. "jaha, vad var det jag skulle kolla nu igen?!"

Jobbigt! :P

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sådär är jag också, kommer fan inte ihåg nånting, lika dedär med sidorna på internet, ja de är ett helvete ;P

2009-02-26 @ 10:43:05
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, ja! :P

2009-02-26 @ 15:13:10
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0