SINGLE LADIES

Nu hittade jag den. Eller jag hade inte ens letat när jag
skrev förra inlägget! haha =)
Jag gillar den här låten! Lite dålig kvalite på videon men
dom bra gick inte att kopiera.
Dock hatar jag när hon rullar på höfterna (52 sekunder in
i videon så vet ni vad jag menar.)
Jag tycker inte om när dom gör så. Hela "skrevet" syns liksom.
haha. Jag tycker inte ens det är "sexigt" (som det nog är meningen
att det ska vara) jag tycker det bara ser otroligt fult ut! :P
Men resten av dansen gillar jag =)

BRA LÅT! Och BRA VIDEO !


Kommentarer
Postat av: Therese

jag tkr allt är skit snyggt och coolt, inkl. det där du skrev om! jag vill oxå kunna dansa sådär!! fast det snyggaste tkr jag är på slutet när dom smiskar sig själv på rumpan och gör typ vågen med armen och böjer knäna.. :) haha 2.42 in i låten :)

2009-02-05 @ 22:17:26
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, ja jag vet vad du menar! =)

2009-02-06 @ 05:36:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0