SLEEPY

Haha. igår kväll frågade Pär mig.
P - Sover du?
N - nääe..
P - Varför säger du nej för??
Du sover ju!
N - Nej, jag har inte sovit..
P - Jo, jag har ju kollat på dig skitläge och du sover.
Du har säkert sovit i en halvtimme!
N - Nääe, jag har inte sovit.
P - Jo, jag har hunnit sett nytt avsnitt av vänner medans.
Hahah! Jag vet faktiskt inte om jag sov då eller inte?! :P
Det var som att jag sov men jag var ändå vaken, jag hörde
allt på teven och så. :) Jag tycker sånthär är roligt =)

Åsså drömde jag nått irriterande. Vi bodde skitmånga i denna
lägenhet. Men jag har ingen aning om vilka det var.
Men iaf. så skulle "mamman och pappan" (dom som var "boss")
adoptera Britney Spears. Och jag hatade henne! Hon skulle ha
allt jag hade! Pär hade skickat efter tofflor åt mig. Med mitt namn på
men det hade blivit fel stavat. "Natali" stog det. Och Britney hette tydligen
det! "Ja, men kan inte hon få dom då??" "NÄÄÄÄEE!"
Åsså sitter hon där helt oskyldig och ser lessen ut! AAahh!
Jag blev galen! Sedan låg hon på min plats i sängen. Åhh! Hon skulle
göra allt jag gjorde och ha allt jag hade. Jävla faan! :P
Irriterande, adoptera aldrig britney spears! haha :D

Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha =D

2009-02-24 @ 09:12:35
Postat av: Nathalie

:D

2009-02-24 @ 13:09:23
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0