SLISKIGA BULLAR

Ja, mina bullar har blivit sliskiga. haha. Pärlsockret har
smält (varför gör det det för??) och dom är kletiga av det.
Irriterande. Igår var dom så bra. Måste ha hävt i dom i
påsar för fort innan dom var helt svala. Men men, jag tycker
dom är god ändå. Inte så kul att bjuda på dock, eftersom
dom inte är vacker längre.
Haha, jag tror jag bryr mig för mycket om vad alla andra
tycker. Jag ska nog sluta med det.
Men så har jag alltid varit. Jag vill inte att nån ska tycka illa
om mig (inte för att jag tror att nån tycker illa om mig för att
jag har bakat äckliga bullar, hahahaha)


ja, det blir väl bilen in idag då. Nu har jag bara 3 presentkort
kvar på Q8 (100 kroners) blä! Varför måste det vara så dyrt
med bensin.
Jag har tänkt på en sak. Elbilarna, när man "laddar" dom i en
såndär stolpe som dom visat på reklamen. Måste man betala
för det då?


Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, fy fan vad jag vill ha den bilen på reklamen! Ja, man måste nog betala ^^

2009-02-04 @ 11:24:52
Postat av: Nathalie

haha, inte jag. Undra hur länge man måste ladda den?!

2009-02-04 @ 13:53:36
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0