SÖRFJÄRN

Idag åkte jag hem en sväng.
Månsan är större än ett hus! haha =) Tjockismagen!
Jag undrar hur många det blir?! För hon är väldigt tjock.
minst 2 iaf. Tänk om det blir tre. Då MÅSTE therese ta 2.
och då ska jag försöka övertala Pär att vi tar den sista.
För jag vill verkligen inte döda nån =/ Men om det blir så
att man måste slå ihjäl nån så tänker inte jag åka hem
förrens det är gjort. Man vill ju inte se dom då =/

Aja.. Chico var gosigare än vanligt =) Han skulle ha hetat
Burre ist! haha =) För han är så burrig, om ni förstår ?!
 Sedan gick jag en promenix med Moder jord. Ner till
lortvarpet bara. Undra varför vi säger lortvarpe? Det heter
ju egentligen Notvarpet. haha=)
Och isvallen hos momma och moffan. Det kommer jag inte
ihåg vad det egentligen heter?! Men men =)

Nu ska jag ta tag i städandet! haha =) Har inte gjort det än.
Men jag blir så slö om jag inte gör det på engång. För då vet
jag att snart ska jag städa. Blää ! Men det blir ju fint iaf. Det
är ju bra, haha =)
Poppa musik på hög volym, Yees!

Hur mycket på allvar ska man egentligen ta det där med att i
april är det slut på att ladda ner musik och sånt?!
Har dom inte sagt det länge??

Just de! Beställde lite från H&M också =) En bikini (blå/vit randig)
dom rosa solbrillorna och en keps.
Gud va fult det lät med keps! haha. Men kepsmössa då..
men bikinin och glasögonen skulle inte komma förren i april/maj.
och kepsen vecka nio.

See You!

Kommentarer
Postat av: Therese

Bara för att det jämt blir massa sjögräs vid stranden där på somrarna så det luktar skit! :) Gistvallen heter det egentligen.. ja jag vet inte, jag tror man kan fortsätta ladda hem ja, för om dom ska kolla varende jävel så får dom ju inte göra annat, och isf. tar dom nog "värstingarna" först :)

2009-02-14 @ 14:49:44
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

jamen vad ska du ha bikinin till före april/maj då? tänkte du bada isvak eller? :) haha

2009-02-14 @ 14:50:23
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, näe! men om den inte passar vill man ju skicka och byta innan alla tar slut =)

2009-02-14 @ 15:58:39
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, men jag skriver inte precis om min vardag. och jag uppdaterar bara när jag har nåt att lägga upp.

2009-02-14 @ 22:23:32
Postat av: Therese

vad ville du inatt då?

2009-02-15 @ 11:28:21
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Skulle fråga om du ville hämta mig..

2009-02-15 @ 12:55:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart?

2009-02-15 @ 14:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0