SPONTAN KROGRUNDA

I Lördags när Pär gick till Erik så sa han.
- Ja, jag hör väl av mig innan jag åker på krogen.
- VAA ?
- näe, jag skoja. Inte blir det nå sånt ä. Fast om det blir det
så hör jag ju av mig så får ju du såklart hänga med också.
Pöhh! Tänkte jag, jag ska då inte på nån krog! :P
Jag satt och tröck i mig glass och chips och kännde mig eländig.
Då får jag ett sms "Ska du med på en krogsväng?"
Ja, det ska jag!! :D Melodifestivalen var så jävla tråkig, så varför
inte?!
Själva bilresan dit var ju en nära döden upplevelse. Sladda som
bara den och brummade och vibrerade. Fyy!
Och vi hällde upp grogg i pappersmuggar så man kunde hälla i
sig i bilen påväg dit. Eftersom jag inte druckit något alls..
Men det gick ju inte bra! Vette fan vad det var med den där bilen men
den guppade till i minsta gupp! Känndes som man körde på en
skogsväg!? Så när man försökte dricka så guppade allting tillbaka
ner i muggen! haha =)

Skulle på nån förfest också. Jag höll på pinka på mig. Och tjej som man
är kan man ju inte bara ställa sig runt hörnet som grabbarna.
Så när jag kom dit så ville jag in på toa fort som attan! Men där låg
ägaren av lägenheten och spydde. Åhhh!!
Och när jag kommer in dit efter han, vad möts jag av? Jo, ett handfat med
spya upp till kanten! FY FAAN!
Som tur var var det luktfritt! Men det var ju inte direkt mysigt...

Vi gick på August. Skitlite folk var det. Men det kom mer efter ett tag.
Jag och Pär dansade så jag blev sjöblöt av svett! haha :)
Även andra blev det märkte jag när man råkade stöta till något och det
känndes som man doppat hela armen i vatten. Fy fan va äckligt!! :P

Aja.. Så nu har ni förklaringen på varför jag inte skrev något igår! haha =)

Ha det !


Kommentarer
Postat av: Emmy

men du hade väl kul då? :)

2009-02-23 @ 19:10:44
Postat av: Nathalie

Jodå! Helt okej :P

2009-02-24 @ 06:46:32
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0