STRESSMORRON

Ja, imorse gick jag ut och sopade av bilen.
Tror ni inte att det är frusen snö under nysnön?! Jo!
Så sopen jag har gör inte jobbet så bra. Så jag får göra
det med handen.

Sedan kommer jag in och ångrar mitt val av kläder och
byter om. Nej, inte det heller. Det här då? Nej, fan heller!
Jag blev mer och mer less och klockan blev mer och mer
och jag började bli svettig för jag sprang fram och tillbaka
och på och av med kläder.
Tillslut tog jag bara nått som fick duga!
Jag kommer in i bilen som blivit väldigt varm innuti. Av med
jackan, på med brillor, i med handsfree'n i telefon och kör iväg.
Nej, inte köra iväg? Jag kommer inte iväg. Det var för mycket snö
och jag tror det var is under hjulen.
Jaha, ut och sparka bort lite snö. provar igen, nej. Det vill sig
inte. MEN VA FAAN! Köra fram och full fart bak! Yes, jag är loss!
Kommer iväg ca. 07.35. Jag brukar åka senast 07.15.
Kom precis fram till matten började.
Och när jag skulle svänga in i hudik från E4 kör jag lite för
fort antagligen. Och det var halt. Så jag var påväg in i skylten
som står där i mitten :P Det gick inte att svänga.
Sedan när jag ska svänga in vid Rolfs så får jag också sladd.
Tur att Päran lärt mig hur man gör! haha =) Annars hade jag väl
snurrat ett varv :P

Hatar när saker ska jävlas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0