TACOS VS. ENCHILLADAS

Det blev middagen idag. Men idag sa båda stopp innan
man blev proppmätt.
Det var inte lika gott denna gång heller. Jag skyller på
köttfärsen. Hade ingen kvar så vi fick köpa.
Den var torr och den blev inte så smaksatt som den brukar bli.
Näe, får åka hem till mamma & Pappa och hämta riktig köttfärs. =)

Haha, vi kom även på ett nytt sätt att pussas på. hahaha.
Pär kom och skulle ha en puss, då hade jag gräddfil eller nå
på läppen och kletade av det på hans läpp. hahaha.
Det var så vi kom på det. Som att gnugga näsa fast med läpparna.
"Tänk om vi skulle göra såhär när vi är hos nån! Undra vad dom
skulle säga."
Haha. Ja, detta är en sån sak som inte går att återberätta.
Men det var roligt iaf.

Nu väntar jag på att Let's Dance ska börja. Pär kanske skulle ha
skjuts hem senare. Han är och skruvar nånstans tror jag?! Skulle
hjälpa nån iaf.
Men jag funderar på att öppna den jävla chokladasken han fick av
mig på alla hjärtansdag. Nej, han har inte öppnat den än.
Jag blir galen! hahaha. Jag vill ha choklad!!! =)

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0