THINGS TO DO

Idag ska jag:

-Städa
-Laga mat
-Sy klart lapptäcket
-Brodera klart vantarna
-baka

Blä! Jag kommer inte hinna med allt! Men sy måste jag, för det ska
redovisas i morrn. Städa läre jag göra, eller så skickar jag Pär på
det. haha. Mat måste vi ju ha. Och jag vill baka! Skulle ha gjort det för
längesen nu! Plus att mjölken går ut i morrn och det är onödigt att bara
slänga bort. Men vi får väl se vad jag hinner med..

Ska börja nu! Vet inte ens varför jag sätter mig här när jag inte har tid.

Adios!


Kommentarer
Postat av: Elina

Äh,låt karn slava lite,haha!

2009-02-23 @ 16:42:09
Postat av: Nathalie

haha :D du, på onsdag måste du komma, vi måste prata med rektorn då. och på torsdag har vi möte med anja. Vi har även prov i religion på onsdag. men jag kan skicka frågorna som var med imorrn om du vill? även svaren. hade genomgång på det idag =)

2009-02-23 @ 17:35:12
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, momma ;)

2009-02-23 @ 17:46:59
Postat av: Anonym

Ja men tack så hjärtligt!! Tar gärna imot dom :)

Japp,kömmer då ja....eller när har vi prov??

Det är fan på morgon det va?

Har tid hos psykologen kl 9 ja då :(

Puss puss

2009-02-23 @ 19:13:14
Postat av: Elina

ja det va av mig....namnet försvann

2009-02-23 @ 19:13:52
Postat av: Elina

tänkte bara säga att jag har kicka igång bloggen igen.puss

2009-02-23 @ 22:10:51
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Simone: haha =)

Elina: Ja, det är klockan nio =/ Okej. men det går ju före. Okej, då ska jag kolla in =) Puss

2009-02-24 @ 06:45:40
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0