TISDAG

Igår när jag skulle sy klart lapptäcket så tar tråden slut.
Ja, men va bra! Hade en till trådrulle i bilen, men jag varken
orkade eller vågade gå ut! :P Ja, jag är mörkrädd!
Så det får duga som det är.

Jag hann baka också. Men njaa.. Jag hävde i för mycket blåbär.
Annars smakade dom som helt vanliga muffins. Lite mörkare
än vanliga muffins bara =)

Ikväll ska vi till Terra och Ferra och fika semlor! =) Mumma. Eller
jag hoppas det är mumma iaf. Tycker inte semlor är så överdrivet
gott. Men man vet ju aldrig, Therese kanske bakar gudomliga semlor?! :D

Va fan!? Hörde på vakna med the voice att Alex Schulman fyllde år
idag. Men jag har läst på hans blogg för längesedan om att han fyllde år.
Han skrev vad han hade fått osv. och på Katrins blogg så hade hon lagt
upp ett klipp där hon sjunger ja må han leva.
Förvirrad?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0