TISDAG

Ja, idag ska jag med niobussen. Ändå är jag vaken nu.
Varför? kanske ni frågar er. Jag kan inte sova!
Irriterande. Jag är trött men jag bara ligger där, det går inte
att somna. Så då tycker jag att det är lika bra att kliva upp.
Typiskt på den dagen då jag kan sova rätt så länge.

Idag blir det in till skolan och sy av bara helvete! :P
Det är bara tre gånger kvar med idag. Och jag har inte ens
börjat sy ihop lapparna (lapptäcke) och nästa tisdag så ska
vi på Noliamässan. Så jag lär ta hem och sy också.
När jag kommer hem ska jag åka ner till sörfjärn en sväng
och hälsa på. Kolla på tyget, ÄNTLIGEN! =)
Sedan hem och laga nå mat och sedan iväg till "gymmet" :P
Dock blir det nog ingen träning ikväll skulle jag tro. Han ska
väl bara visa.. Tråkigt.

See You!

Kommentarer
Postat av: Linda F

Jaha är det gymmet under stjärnan?Du måste skriva och berätta när du varit där:-)

2009-02-10 @ 08:36:51
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja, det ska jag göra =) Har hört att det inte var så mycket där =/ Men hoppas det är bra! =)

2009-02-10 @ 08:41:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: pappa

Svårt att sova? Det är fullmåne och då kan vissa ha svårt att sova.

2009-02-10 @ 10:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0