TRÖTT OCH FRUSEN

Usch vilken dålig dag det känns som jag haft, fast ändå inte?! :P
På matten blev jag på dåligt humör i slutet för jag inte fatta nått!
Och Iwan var snäll och försökte hjälpa mig. "Men jag fattar inte!!"
Jag fick lite skuldkänslor sedan faktiskt, för att jag var så otrevlig.

Sen religion. Göra frågor. Skittråkigt.. Men jag gjorde klart alla i
mer än god tid. Sedan fick vi reda på provet. Ett starkt G fick jag!
Weho! Jag blev glad eftersom jag inte pluggat nått till det provet!
Tänk om jag hade pluggat då, då hade jag ju fått mycket bättre?! :P

Samhällen skulle vi diskutera. Det gick ju bra. Sa knappt nått! haha.
Men jag tycker inte om att diskutera något som man är helt ointresserad
av och inte kan nånting om! Jag vill hellre prata om något som jag
vill! Aja..

När vi slutade kom Elina också en sväng =) Kul att träffa henne !
Känndes som jag skulle ha miljoner saker att berätta, men näe.
Jag kömma inte på nå! =) Men kanske kommer på nått till i morron.
Då slutar vi ju halv tolv också! SKöönt! =)

Sedan hade jag lite tid över innan bussen gick så jag sprang in på
Gina och kollade rean =) Hittade två spetströjor för 29:- (per styck såklart)
En vit och en svart! =) Jag kunde inte hålla mig, det var ju så billigt :P

See You!

Kommentarer
Postat av: Elina

Ett ord min vän: SHOPPOHOLIC!!

2009-02-18 @ 20:07:01
Postat av: Nathalie

haha =)

2009-02-19 @ 05:38:34
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0