TYYYGET!

Jag vill åka ner till sörfjärn och kolla på tyget till min
balklänning! :D Vill ju se hur det ser ut i stort format.
Nu har jag ju bara ett en ca. 10x10 cm bit. Hoppas
det är fint =)

Nu funderar jag på om jag ska göra lite situps och dylikt
eller om jag ska äta lite naturgodis!? haha =)
Tror nog jag väljer situpsen. Det kan behövas! Jag ska
verkligen kämpa för att komma i form till sommaren!
Nu jävlar! haha =) Jag stog faktiskt emot idag när jag och
elina funderade på att gå och köpa en godibit i cafeterian!
Även hon gjorde det! vi har blivit duktiga! Förut  var det jämt
"ska vi gå och köpa en godbit?" "Näää, ska vi?"
"Ja, jag är så sugen!" "Okej!!" haha :D Likaså med Pizza.
Men nu har vi blivit duktigare tycker jag.
Även att "gymmet" här i Gnarp skulle ha en "invigning" eller
vad det var, sa mamma. Och det var gratis. Så hon skulle
fråga Ingela, och kanske Therese om dom också ville följa
med. Jag ska dit iaf! =) Om nån annan nu åker dit!
Hoppas det är bra där, och inte så dyrt!

Det var så skönt förut när jag och Therese (Lind) sprang
2-3 gånger i veckan. Det var så skönt att komma hem alldeles
svettig och kännt att man gjort nånting! Varför slutade vi? Det
var en bra väg vi sprang också. Men jag vill inte springa där
själv för det känns lite öde. Då känns det som nån kommer röva
bort
mig! haha =)
Men Therese (syster) har jag för mig ville springa i elljusspåret(vad heter det
egentligen`????) Så det kanske vi kan göra när snön försvinner.
Om hon nu vill. Jag tycker inte om att springa där själv heller.
Kommer ihåg när jag tränade handboll. Då kom jag försent till
en träning. Då skulle vi vara där! Så jag fick springa och leta dom
alldeles själv. och det lät i skogen hela tiden! Som en apa som
slängde sig från träd till träd typ :P Skitläskigt!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Therese

När ska den invigningen vara då? har dom ett löpband så kommer jag :) haha. NEJ det är just dte jag INTE vill, springa i elljusspåret..det är så mkt uppför och nerför... tar ingenting.. eller uppför tar det för mkt så man blir helt slut på engång och nerför tar det ingenting... jag ska springa där det är plant och inge folk. Vart sprang ni då?

2009-02-05 @ 21:10:41
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag vet inte. jaha=) Ja, svänger in vid järnvägen (om man åker till begt-olov) och sedan tar man första till vänster ist. sen ut på vägen till bergsjö och runt =)

2009-02-06 @ 05:35:11
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0