VALENTINES DAY

I möra är det ju alla hjärtansdag.
Jag är klar med mig "present" till Päran =) Inget speciellt alls.
Men jag blev nöjd ändå. Det är ju tanken som räknas! =)
Och jag tycker inte man ska hålla på att köpa massa dyra saker
som smycken och så. Varför egentligen?
Jag gjorde även ett eget kort! =) Jag tycker om att göra egna kort.
I Julas blev dom mycket uppskattad :)
Det blir lite mer personligt än om man går och köper ett kort med
nån dikt i. Tråkigt! Köp hellre ett kort som är tomt och skriv själva.

I morrn ska Pär iaf. åka skoter tror jag, eller var det fyrhjuling.
vet inte riktigt vart dom skulle, men det var nått iaf?!
Då ska jag passa på att storstäda så det blir fint och mysigt tills
kvällen =)
Nu skulle man ju ha en soffa! haha. Annars får vi ju sitta och mysa
på varsitt håll :D hahaha. Inte så kul. Men det löser sig =)
Badkar hade ju inte heller varit helt fel! Guud va mysigt, jag saknar dom
mysiga baden.



vad ska ni göra på alla hjärtansdag? =)

Kommentarer
Postat av: Therese

jaha, var det därför du köpte ett armband till honom förra valentine? :) haha

2009-02-13 @ 19:19:42
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha. Ja, men det var bara för att jag visste att han ville ha det och visste inte vad jag annars skulle köpa. Och det var inte så dyrt! :p

2009-02-14 @ 09:50:43
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0