VÄNNER

Igår kollade vi på vänner, som vanligt när vi ska sova! =)
Vi kollar jämt på det (om det inte är nått jättebra på tv)
för det är skönt att somna till. Både jag och Pär låg och
skrattade igår medans vi försökte somna och låg även
bort från sängen. Men det är kul att bara höra! haha =)

Det roligaste är nog när Chandler & Joey byter lägenhet
med Rachel och Monica. Då dom lagar frukost, pannkakor
eller nå. Och då ska ju Joey kasta alla pannkakor.
och Pheobe den stjärnan fångar med handen ist för med
tallriken! hahahaha, fy fan, det ser så kul ut! haha =)

När Ross ska gifta sig med Emily men han säger fel namn.
Och när hon har låst in sig i badrummet.
Ross: "People should be dancing! Joey, Dance!"
och Joey ställer sig och "dansar" och sen ger han Ross en
dödsblick. hahaha :D Så kul!

När dom tävlar med leksaker på Emmas födelsedag. Det i slutet.
Pheobe:"RUN YOU HAIRY, BASTARD!!" haha.
Hon är bäst av alla :P

Plus så mycket mycket mer. Hade jätte mycket roligt i huvet förut
men nu kommer jag inte på mer.


Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha, "It tastes like feet!"

2009-02-03 @ 10:21:31
Postat av: Nathalie

hahaha :D

2009-02-03 @ 13:16:43
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: emmy

men det är oxå jääävligt roligt när chandler, ross & rachel ska bära upp en soffa uppför en trapp. & ross skvälar "piv it" eller nåt. hahahahaha. det kan jag skratta ihjäl mig åt! Vänner är BÄST! :):)

2009-02-03 @ 14:09:43
Postat av: Nathalie

Haha, ja. Dom visar ju det på klippen jag la upp :P Fast i Blooper-form! haha. I love bloopers ! :D

2009-02-03 @ 15:18:38
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0