ÄNTLIGEN HELG

Ja, tro det eller ej. Men efter dessa tre dagar är jag redan skolless!
Skippade sista lektionen, Kören. Hatar den med. Det har blivit så
tråkigt. Men från och med nästa vecka ska jag skärpa mig och gå
varenda lektion tills jag slutar! :D Får se hur det går. Men det är ju
som sagt inte så långt kvar =)
Och jag längtar nått så förbannat till studenten! Faan va kul! Jag, Karro
och Elina har bestämt att vi ska ha en egen Champange-frukost, eftersom
vi inte känner att vi tillhör klassen :) Och ska jag vara ärlig så känns det
tuusen gånger roligare än om vi hade varit med hela klassen. Vi ska
åka till Karro tidigt och göra oss i ordning där och köpa massa gott!
Massa god frukt, ost och kex m.m. m.m! Mumma ! =)

Ja, iaf. så när jag kom hem åkte jag på tyghuset med mamma. Det stog
att dom hade stort utbud av baltyger. Men det var inte mer än sist vi var dit.
Så det blir det tyget som vi skickade efter prov på =)
Sedan blev det även Ica en sväng :P Kan alltid hitta nått där som man vill ha.
Men jag blir irriterad på att dom aldrig har fräscha mandariner!

Nu ska jag vika klart tvätten som jag började med förut.

Adios !

Kommentarer
Postat av: vanessa

sv: vsg =)

2009-01-09 @ 16:02:08
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/
Postat av: Sara

Å vad kul att ta studenten! =) Tänk om jag vore så nära -.- Men dessa 2½ år kanske går fort ändå?

2009-01-09 @ 18:38:06
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Emmy

jag är oxå sugen på å skaffa mig en blogg. eller jag har redan gjort det för 1 minut sen ungefär.. men jag fattar INGENTING! haha. kolla på din då som lite insperation :) hur fan har du gjort för att få din så fin?? jag fattar inte ens hur man laddar upp ett presentationsfoto liksom.. :P

Puss!

2009-01-09 @ 22:10:15
Postat av: Nathalie

Sara: Ja, det ska bli skitkul! :D Det kommer att gå fort, tro mig! Dessa tre år har gott så jävla fort tycker jag.

Emmy: Åh! Va kul! :D Vilken adress?? =) Näe, jag fattade ingenting jag heller i början. men gå in på designadinblogg.se där står allt du behöver veta :D Puss !

2009-01-10 @ 11:00:32
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0