BACK TO SCHOOL

Träffade Elinis och Karro idag igen. och vi tjattrade på som bara den =)
Gjorde ingenting vettigt under denna dag. Bara prata skit. Men vi hade ju
tid att ta igen ;) Och det var första dan.
Vi pratade också med rektorn angående vårat projektarbete. Och det gick
ju bra. Skulle göra en skiss åt henne så är det nog fixat sedan! skönt!
Då är det bara Vaktis kvar att prata med.

efter skolan mötte jag mamma på stan. Handlade lite smått och gott på rea.
Men inte mycket.. Kan visa sedan.
Åkte och handlade mat också.  Så nu har vi mycket frukt och grönt här hemma.
Det är bra! Fast lite onyttigt åkte ner i vagnen det med. Jag kan inte hålla mig !

Såhär ser mitt schema ut just nu (ifall ni vill veta :P)


Men det ändras ju vecka 4, då ser det ut såhär:


Ganska så skönt schema ändå. Förstår inte varför jag klagar :P Men det är fredagarna som är värst!
Men sen efter sportlovet försvinner massa kursen. Det betyder att jag kommer vara ledig på tisdagar!
Weehoo =)

Nu måste jag gå och fixa nån mat!

See you!

Kommentarer
Postat av: Therese

åhå softa dagar :)

2009-01-07 @ 21:08:22
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: ANNA KÄLLMAN

uscha vilka jobbiga fredagar!! Dom dagarna vill man ju ha lite! :P

2009-01-07 @ 21:09:01
URL: http://aaka.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Ja, det är rätt bra dagar faktiskt =)

Anna: Ja, det är dom som är jobbig. På fredagar vill man ju helst sluta tidigt..

2009-01-08 @ 05:31:51
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0