BÖRJAR JU BRA..

Det kom ingen åtta buss idag. Den stog kvar i sundsvall
sa busschafförn i bussen till bergsjö.
Bra ändå att man kliver på här på vallen. Annars hade man
väl stått och väntat på bussen än :P
Men det blev till min fördel ändå. Jag hinner nu äta lite frukost.
och jag hinner se Katrin Zytomierska i Vakna med the voice =)

Nackdelen är att jag missar klassrådet och lite av bilden.
Plus att jag måste från kvantum.. Åh! Jobbigt :P
Men jag tycker han ska åka upp till skolan ändå, eftersom den
andra bussen inte kom.

Jag undrar vart alla andra tog vägen nu. Dom som stog och väntade
på bussen, alltså. Jag har ju tur och kan bara gå hem igen.
Men det är ju inte alla som bor så nära.

Har precis ätit 2 bitar bröd, mitt bröd =) Men jag vet inte vad jag gör
för fel?! För det blir jämt torrt efter bara nån dag? Ändå tycker jag inte
att jag tog så mycket mjöl?! Men värmer man skivorna i mikron ett
tag så blir dom mjukare. Och det är ju mycke godare när dom är
varm =) Fast det dåliga med att baka själv är ju att man ver inte riktigt
hur länge det håller?! Nån som vet? På köpt är det ju bara att kolla på
bäst före datum.
Mina pitabröd hade möglat iaf :P haha

mitt humör har blivit bättre. Fast det egentligen borde ha blivit sämre
efter att bussen inte kom, men icke! =)

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Sara

I dom köpta är det väl nå grejs i så det håller längre? Eller? Om du skivar och fryser in brödet håller det hur länge som helst =)

2009-01-22 @ 10:47:31
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, fast jag är så dålig på att frysa in :P Glömmer jämt bort det. Plus att det är proppfull i våran frys så det får inte plats så mycket mer i den haha :P

2009-01-22 @ 18:00:59
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0