DÅLIG DAG ?

Jag är så trött, så less.
Jag vet faktiskt inte varför jag är så jävla trött?
Jag har inga fina kläder att ha. Det går inte att lägga
upp bilder här på bloggen så ni får inte nån dagens
outfit idag heller.
Jag vill ha sommar, eller iaf. vår. Så man slipper klä
på sig lager på lager på lager på lager, för att slippa
frysa!
Jämt när jag kommer på nått jag kan ha så blir det
"ja, men en kofta till så fryser jag inte!" men har jag nå
kofter? Näe! Det är något jag vill ha! en svart lagomt
lång som passar till allt!

det känns som detta kommer bli en dålig dag. Är inte
på nå bra humör.
Har bild först, sen hål i 2 timmar. Sen kanske vi har
KuHi. vet inte riktigt om vi fick jobba själv eller inte.
Och efter det har vi möte med Anja. Så jag komme inte
hem förren fem idag. Surt!
Hoppas vi inte har KuHi idag så kanske vi kan ta mötet
tidigare.

Sen har jag skitmycket att göra i skolan också som jag
ligger efter med.
3 inlämningsuppgifter i Arbetsmiljö och säkerhet. Fick en
ny förra måndan.
1 inlämningsuppgift i svenska.
Kanske inte låter så mycket. Och att det inte är så jobbigt.
Men det är inga sånna som det finns ett svar på. Utan man
måste tänka själv. Kanske är lättare tycker ni, men jag
tar hellre reda på hur det är. Ist. för vad jag tror/ tycker det är.

Orkar inte sminka mig eller nått idag heller. Har inte ens
borstat håret. Jag är så trött och orkar inte bry mig just nu.
Jag har en riktigt fuldag idag.

Less, less, less!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0