FREEEZING

Bromangymnasiet är nog den kallaste plats på
jorden. Så jävla kallt det är där! Jag fryser varje dag.
Hela tiden.
Skulle lämna loggbok mm. till Anja idag också och
inne i deras arbetsrum var det varmt, såklart. Dom ska
väl ha det bästa jämt, eller? Näe..
Jag vet inte hur många gånger vi klagat, men inget blir
gjort. Höj värmen lite för faan!
Förra årets bildelever strejkade ju från Jannes lektion
för det var så kallt där! Då höjde dom liiiite.
För i Jannes sal så är det obeskrivligt kallt! Där är det
kallare än alla andra rum.

Jag hatar verkligen att frysa! Det är den värsta känslan!
Så jag längtar till sommar nått så fruktansvärt !
Åhh, så härligt ! =)

Även att det blåser från våra fönster här hemma. och det
är alltid iskallt på morron när man ska kliva upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0