FUNDERING

Jag har funderat på en sak. Nämligen att jag berättar allt här på bloggen.
Sen när man träffar någon och man vill berätta just detta så säger dom
"Ja, jag vet! Jag läste det.." jahapp.. Det är så tråkigt !
Man vill ju berätta det själv. Fast ändå här också :D haha..
Mamma brukar jag alltid berätta det igen för :) För hon säger jämt efteråt att
hon läst det. Men då har jag iaf. fått berätta det öga mot öga också =)

Var ju ner en sväng nyss. Bytte bil med mamma. För min ska besiktas på onsdag,
så då tar hon den direkt dit. Och för att hon inte skulle behöva åka upp och ner
idag och jag skjutsa hem henne på onsdag så tog jag hennes bil upp.
Så kan hon ta den ner på onsdag. Smart! =)
Fick även med mig sytråd, dock ingen guldaktig. Det vart en gul, men det är bättre
än vit eller svart iaf. Lite bullar rotade jag fram i frysen, köttfärs och ibumetin.

Yes! nu ska jag sätta mig framför symaskin igen tror jag =)

See you later !

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag vet! för mig med! :) det är tråkigt att höra samma sak flera ggr. lika när folk inte kommer ihåg att dom berättat det för en också drar dom hela historien en gång till och man vet exakt vad dom kommer att säga :) men du kan ju ta för givet att du inte behöver berätta det du skriver på bloggen för mig för jag läser det alltid! :) eller så kan du säga typ: läste du på min blogg... :) haha

2009-01-05 @ 17:03:28
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha,ja men ibland glömmer jag bort att jag skrivit :P

2009-01-05 @ 17:16:10
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

Nathalie kan du gå in och kolla vad du har för skärmupplösning på din dator... högerklicka på skrivbordet, gå in på egenskaper (längst ner), tryck på fliken "inställningar", så står skärmupplösningen där vid en "pil" som man kan ändra till högre/lägre... tack!

2009-01-06 @ 09:23:34
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0