FYRHJULING

Idag frågade Pär mig om jag var frisk nu.
-Ja. Svarade jag =)
-Jaha, då kanske du vill ut och leka?!
Det betydde att vi skulle åka fyrhjuling! Vilket jag tyckte skulle
bli kul! Få komma ut lite.
Ringde till Linus och sa att han kanske kunde få låna Jimmies
fyrhjuling. Och det fick han. Precis när vi skulle åka så ringde Linus
och sa att dom (han och Sara) skulle med. Kul!
Åkte och mötte Linus, sedan till Gällsta för att hämta upp Sara.
Sen bar det av! Såå kul var det! :D Jag brukar ju för det mesta sitta och
vara livrädd med hjärtat i halsgropen! Men idag var det riktigt kul! Jag hade
velat åka mycket mer! =) Så när vi skulle åka hem blev jag lite besviken.
Men iaf. så åkte vi till nån myr ?! Vad är en myr egentligen?
Tror faktiskt jag har åkt dit med Pär förut, dock på sommarn.
Där var det iaf. buckligt! och min rygg/röv åkte in i den jävla "stången" som
sitter bak där. Lite ont gjorde det, men det gör inget! =)
Roligast av allt var ju att sladda i kurvorna! Trodde aldrig jag skulle säga att
det var roligt, men det kan ni lita på att det var!
Ångrade att vi inte tog med oss korv. Men det blir väl fler gånger hoppas jag..
Sista vägen hem var jag lite nervös att vi skulle välta. Då var det lite lutande
och smalt. Men det gick bra.

Allt som allt var det skitkul att åka! Jag tror Pär har gjort mig lite tuffare :D
Fyrhjuling är klart bättre än skoter. Då går det så jävla fort! :D Idag var det
lagom fart. Haha. Det tar nog ett tag innan jag kommer sitta lugn på en skoter.


Pärs Hjuling!


Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Therese

myr är en våtmark :) en mark som det är vatten på :) haha

2009-01-10 @ 20:06:35
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag var inte heller åkrädd den här gången. :O Och snacka om att jag också slog svanskotan mot den där stången i alla gupp, men det var kul! =) Hade varit mysigt om man hade stannat och grillat! =)

2009-01-10 @ 20:27:24
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: haha, okej =)

Sara: ja, jag är alldeles öm nu. Ja, det tycker jag med. Men det blir väl fler gånger =)

2009-01-11 @ 07:42:47
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0