GAMMELGÄDDAN

Igår kollade vi på "Sjön suger", och där fiskade dom
gädda. Jag hatar gäddor! Jag vart rädd för den i
"Svärdet i stenen" :D haha, fast jag tror jag hade varit
rädd för dom även om jag inte sett den filmen.
 Som i somras så skulle jag fiska för första gången
i mitt liv! Jag metade och Pär hade kastspö. Sedan hugger
något på mitt spö. Pär säger direkt "Det där är en gädda!"
"Ahhh!! Ta den!!!" hahaha. Han fick ta över mitt spö :P
Jag hatar dom!
Sen en sommar så skulle vi paddla kanot. Och han envisades
med att vi skulle ut i vassen. och rätt som det var så smällde
det till i vattnet och jag höll på ramla ur båten, för jag blev
rädd! Då var det en gädda som låg och "solade" sig :P
Det var självklart detta Pär ville skulle hända och tyckte det
var roligt :P
Ja, iaf.!
Pär visade mig hur stor det största gädda han fått var. 120 cm(!!)
Ja, det finns nog större men va faan! Han visade med tumstocken.
Och jag rös! Jag hatar dom, dom är så jävla ful!
Snäppet värre än hajar faktiskt (om ni kommer ihåg mitt inlägg om hajar)
Sedan kollade vi på ett klipp på Youtube. Där var dom stora som as!
Dom skulle lätt kunna äta upp foten på mig! Näe, jag vill inte
bada i Gåsjön längre! :P Jag vill inte träffa "gammelgäddan".
Måste det finnas fisk i en sjö för att den ska bli "bra" :P Kan man inte
utrota dom stora iaf?! =)

Kolla på den första bilden här! Han äter en annan gädda. Kolla på
käften! Fy faan!
 


Svärdet i stenen. Äckel gädda!

Kommentarer
Postat av: Therese

du vet att det heter gåRDsjön va!? :)

2009-01-20 @ 09:33:50
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag vet! Men man säger inte så :P Och jag skriver om jag säger :P

2009-01-20 @ 15:22:31
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0