GO MORRON

Sov vidare till 7 idag efter att Pär åkt och jobbat.
Skönt! men det känns inte så mycket skillnad, för jag
är fortfarande trött.
Hoppas busschafförn åker in till skolan idag också! =)

Igår var vi till Therese och Andreas en sväng, igen :D haha.
Känns som vi har åkt dit ganska mycket på senaste tiden,
trevligt trevligt =)
Kollade i ett album Therese har gjort, med massa gamla bilder.
Jag älskar att kolla på gamla bilder! :D Det är så kul, speciellt på
therese för hon ser så dum ut på dom flesta bilderna ! haha :D
Men söt såklart!
När jag tar studenten ska jag ha ett bra och roligt kort på mig när
jag var liten! :D Inte nått klassfoto eller nå. Näe, det ska vara ett
roligt kort. Och det finns ju ett antal att välja bland. Får åka ner till
Mor och Far och kolla efter nått =)

Och äntligen har Vakna med the voice börjat igen! man blir verkligen på
bra humör av dom. Jag kan sitta och gapskratta åt dom, så kul! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag älskar också gamla kort, så roliga att kolla på :)

2009-01-13 @ 16:59:45
URL: http://lisalindbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0