HEMMAGJORD PIZZA

Efter fyrhjulingsåket så åkte vi hem till Therese och Andreas på en
kopp kaffe! :) Kaffe är inte lika farligt nu som det var första gången jag
smakade. Dock dricker jag hellre svart kaffe än Therese söta skit! :D haha
Satt och tjattrade ett bra tag sedan åkte jag och Pär på Ica.
Skulle handla mat till dagens middag. Tänkte köpa kött och äta potatisgratängen
till. Men då såg jag något som jag inte kunde motstå. Färdiggjord pizzabotten +
sås. Sedan fanns det pepperoni och jalapenos(??) också. Köpte pepperoni för
det andra hade vi.
Pär hade det + champinjoner, och skinka och ost såklart. Jag hade enbart skinka
och ost. Men när han skulle häva på jalapenosen så ville jag också ha sånna.
Vi skivade dom och hävde på.
När jag skulle ta en tugga delade jag en skiva på mitten och stoppa i mun.
Ni har ingen aning om vad det bränndes! Pär satt och skrattade åt mig eftersom
jag inte visste att dom skulle vara så stark!! :D Fy fan! Näe, det var alldeles för starkt
för min smak!

Spelade lite bowling också förut. Jag vann en gång. Sedan när vi tog att det blir mer och mer
man ska ha ner så vann Pär alla gånger.
Jag kände mig dålig eftersom det var första gången han spelade det. Men men.. :D

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Färdigbotten, var det en sån där i ett rör liksom? Isf, blev du inte lite stöss när den öppnade sig själv på något sätt? Haha det blev jag kan jag lova! =)

2009-01-10 @ 20:29:47
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, det var en rund botten med sås på. bara att häva på det man vill ha på =) men jag vet vad du menar. Pizzakit :D haha, det blev jag också första gången !

2009-01-11 @ 07:41:44
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0