HJULING

Idag vart det en tur med hjulingarna igen =)
Jag, Pär, Simone, Jimmie, Therese och Andreas =)
Det var kul! Även fast jag tyckte det gick lite sakta idag?! :P
haha. Jag som alltid tycker att det går för fort.
Men jag vill ju sladda i kurvorna så man nästan kör ner i
diket! Det är ju kul! Och kör på isen och sladda är också
kul. Fast idag blev det runt, runt, runt, runt. Så man blev lite
yr. Stannade och grillade lite korv också.
En gubbe kom och gick
G -Jaha, ser man på, ser man på!
Ska det bli snö nu då?
- Nja, jag vet inte..
G- Du har inte beställt det?
- Näe..
- men beställ för faan inte regn!!
hahaha :P
Sedan gick han och slängde på sin "gåpinne" och en stor "stock" (som
vi tagit bort, för att den var för stor. ) på elden. haha.
Han hade nog inte alla indianer i kanoten!

En trevlig dag iaf, synd att det inte var lite bättre väder bara.
Men det gick ändå!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0