HUNGRIG?

Jag kom just på (än en gång) att jag knappt ätit något
idag. Åt fil och flingor i morse. Sedan skippade jag ju
luchen. Sen åt jag nån riskaka när jag kom hem.
Men jag är inte så jädrans hungrig ändå?!
Har väl gått över antar jag..
Kommer ihåg i 7-8:an. Då tyckte jag det var "skönt" att
vara hungrig!? :P Jag kännde mig smal då, haha.
Så jag åt aldrig lunch på skolan då. Vilket resulterade i
migrän i stora lass! Åt jag ingen frukost var det lika bra
att stanna hemma för då fick jag migrän. Det var inte
roligt kan jag säga er.
Kommer ihåg en gång när jag sov här hos Pär för mycket
länge sedan. Sen åkte han iväg på nått och jag ville ha skjuts
hem. Men mamma jobbade och pappa kunde inte på ett
tag, tror jag det var.
Då gick jag hem.. GICK! :P I svarta kläder i sommar solen.
I jeans.. Halvvägs fick jag migrän. KUL!
Jag höll på dö... Halvblind och huvudvärk + den jävla värmande
solen.. Fy fan säger jag bara!


AJA! :P
När är det fettisdag egentligen?? =) Har sett semlor överallt och hört
om dom överallt.
Fast egentligen så tycker jag inte semlor är så speciellt gott.
dom tre första tuggorna kanske, sedan är man less. Det är ju bara
grädde och en degbit?! :D haha..



Näe, nu ska jag gå och leta fram nån mat vi ska äta idag!

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0