INREDNING

Jag har alltid velat haft ett lite modernt kök. Men igår efter
att ha pratat med Pär, så ändrade jag mig helt! =) Det lät
bra och fint när han berättade hur han ville ha!
Så nu vill jag som han! haha
Att kastrullerna ska hänga lite överallt (som på "vad blir det
för mat") och ha en såndär pinne i taket som man kan hänga
bröd på =)
men jag vill fortfarande ha mörkbruna luckor =) Inte nå ljust
skit med massa kvistar. Näe! Eller det behöver kanske inte
vara jättmörkbrunt heller. Bara det inte är sådär jätteljust och
med kvistar=)
Lite gamaldagskök. Fast ändå inte.. Det ska inte vara
jättegammalt.

Sen har vi (Pär och jag) bestämt mer. Vi vill ha plommonträd
och äppelträd. Och jag vill ha ett eget litet land haha. Med
grönsaker och grejs =)
Vi kollade även på dusch/badkar för ett bra tag sedan. Hittade ett
som båda tyckte om! Lyx! :P Det var ett bubbelbad men i mitten
av det var det som små glas dörrar. Så om man bara ville ta en
dusch så var det bara att öppna dom ist. för att kliva över kanten =)
åh, gud vad jag skulle vilja flytta nu! =) Har tänkt på det faktiskt, fy
fan vilken jävla tid det skulle ta! Även fast det bara är en liten etta.
Men vi har så mycket småskit i varje skåp/garderob/låda.
Sen kommer jag nog sakna den här lägenheten ändå =)
Även fast den inte är i världens bästa skick! Men jag trivs så bra här!
aja!

Nu ska jag ta mig en till mackbit ;D

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäkla gammelpar!! glad för er,att ni har varandra. singelivet är inget för mig,känner jag nu. ush va tråkigt det är

2009-01-19 @ 19:54:17
Postat av: Therese

vems kommmentar?

2009-01-19 @ 21:05:26
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Elina?? : Näe, jag förstår det.. =/ Men du har ju en grabb på G =) Bara han är snäll mot dig så!

Therese: Elina, tror jag att det var =)

2009-01-20 @ 06:38:43
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Elina

Namnet typ försvann. Nä den mannen blev det trassel med. du ska få höra skvallret imorn...jäkla oflyt man har då

2009-01-20 @ 16:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0