JOBB JOBB JOBB

Som ni vet så är det enda som finns i min hjärna
just nu; Jobb! :P
Berättade nyss för Pär att efter sportlovet så blir jag ledig
på tisdagar.
"JA! Men fråga nånstans då om du kan få praktik. Bara för
att slippa vara hemma och göra ingenting. Då tror dom nog
att du menar allvar och vill jobba."
Så det ska jag göra. Ska höra mig för imorron, tror jag :P
Om jag får modet i mig! haha. Men ska fråga om sommarjobb
först. Sedan kan jag ju säga om dom vill ha liksom en
"provtid" så kan jag praktisera på helger och efter skolan och
på tisdagar då =)
Så nu känner jag mig peppad! Jag älskar att prata om sånt här
med Pär! =) För han tar det på allvar och vill verkligen hjälpa mig.
Tror jag iaf. hahaha. det låter iaf. som så =)
Huvudsaken är att jag får ett jobb. Pengarna är ju inte allt just nu.
Jag klarar mig just nu på en tusing i månaden så jag klarar
mig nog! haha =)

Blev iaf. storhandling med Mor! Moster Ingela var också med.
Men hon väntade i bilen, stackarn. För det tog ett tag där inne.
Jag hade blivit galen om jag var hon :) Men iaf. Ingela frågade
mig om jag visste när gymmet skulle öppna, om jag hade hört
nått. Men näe!! Fan! När öppnar det egentligen?!?!
Mamma skulle säga åt Pappa att fråga han nästa gång han
träffar han. Hoppas man får ett svar nu då. och hur mycket det
kostar.

Nu ska jag öppna mitt H&M paket som jag inte ens rört!
Jag brukar ju jämt slita upp dom så fort jag får det i min hand.

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du kollat in i gymmet? Ser ganska värdelöst ut, minst sagt! =P

2009-01-28 @ 08:23:22
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jasså? Vad är det då?

2009-01-28 @ 08:34:54
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0