JULEN SKA BORT !

Idag ska jag (vi) städa bort julen. Pär är och skruvar eller nått nu,
men han skulle komma och hjälpa mig sedan.
Ska börja plocka av granen och slänga ut den. Sedan blir det att plocka
ner allt annat som har med julen att göra. Och städa. Byta sängkläder,
damsuga, torka golv. dammtorka. Helst putsa fönstren också..
Ska även leta nått gott recept till köttet vi köpt. Så blir det mys ikväll i nystädad
lägenhet! :)
Skulle även ha behövt sy till projektarbetet. Var skit längesen jag gjorde något
till det! sen har jag plugg som behöver göras också!
Skulle ju även fixa filmen till Mia.. Suck! Jag hinner inte med allt :P
Men jag tar en sak i taget. Idag är det städning som står på schemat !

Har även lagt upp alla bilder på bilddagboken nu så ni kan kolla där ifall ni vill.
(nathaliesilen)

Ha en bra dag i det fina vädret ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0