KLIPPTID

Nu har jag bokat klipptid. Eller ja, mamma gjorde det åt mig.
haha, lillunge :P
Onsdagen den 4 februari blir det iaf. ett klipp och färgning.
Alltså om två veckor. Ska bli så otroligt skönt! Mitt hår känns så
trist och fult och grått just nu!

Jag ska iaf. klippa topparna (så lite som möjligt, vill spara mer på
mitt hår) Lite uppklippt ska jag ha, men inte så jättemycket denna
gång. Ska även ha en snelugg hade jag tänkt, och det ska vara
uppklippt vid ansiktet också.
Sedan ska jag färga underhår plus slingor i mörkmörkbrun. Snäppet
till svart. Som jag alltid gjort. Ville ju ha svart underhår förut, men hon
tyckte jag skulle ta mörkbrun ist. för svart kunde se lite blåaktigt ut.
Iaf. så ska jag ha mer mörka slingor än den färg jag har nu.
Så det kommer bli mörkmörkbrunt hår med slingor i den färg
jag har nu. Gjorde så en gång och jag vart så nöjd! Hoppas det blir
bra denna gång, för jag sa nämligen det sist jag var där också, men
då vart det inte alls som jag tänkt mig.
Hoppas hon förstår hur jag vill ha iaf =)


Kommentarer
Postat av: Emma

ååå, tack så hemskt mkt :) Ni kanske med ska skaffa bebis framöver? :) Finns inge underbara än barn ju. Verkligen en häftig känsla att vara gravid.. men desto mer längtar man förstås efter vår lilla plutt :)



Jag skulle med vilja boka klipp/färg tid :O

2009-01-22 @ 19:48:20
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0