KOM IGEN !

Vet ni vad? Jag åker dit ist. och pratar med han ansikte mot
ansikte. Det är nog bättre.
Men han kanske vill ha nått CV. och det har jag inte här och
har ingen skrivare heller så det får jag göra nere i fjärn.
Så jag får gå dit efter jag varit ner ist. 
Det känns iaf inte lika nervöst längre. Man kan ju inte få något
annat än ett nej?!
Åsså känns det bättre att gå dit än att ringa också.
Hoppas han är där senare då. Annars får jag väl komma tillbaka
nån annan gång.
Tänkte även höra om dom behöver nån som jobbar lite extra nu.
T.ex. på helger och så =)
Hoppas hoppas hoppas! =)

Näe, nu åker jag ner till sörfjärn!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Therese

JA gör det! :) och precis det värsta som kan hända är ett nej.. men då har du iaf. försökt och behöver inte gå och gruva dig längre... :)

2009-01-28 @ 11:45:40
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, precis :P

2009-01-28 @ 12:30:56
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0