LÅNG DAG

Började ju med skolan. Den gick ganska fort faktiskt.
Fick reda på att vi ska åka till Iggesund och sjuga för gamlingar
på kören. Kul! Nej!
Ja, sedan åkte jag iaf. hem i en iskall bil. Brukar gå ut och häva
på den på morron innan jag ska åka och går in en sväng sedan
kommer man ut till en varm bil. Men jag kan ju inte direkt göra
så på skolan :P Så jag satt och huttrade en bra bit!
Sedan kom jag hem. Åkte på Ica och handlade lite mat. Tänkte äta
chips, dipp och lövbiff. (nyttig in my ass :P) Men det fanns inge lövbiff,
varför är jag inte förvånad?! Det finns aldrig nå kött där nästan..
Tänkte baka egna pitabröd då och göra kebab. Men då ville Pär åka
till stan och köpa en ny telefon. Sagt och gjort, vi åkte! Peter hakade på
han med.
Han köpte en telefon som jag tycker är skitsnygg! Jag är sååå avis! :P
Sedan tog vi en sväng in på Ikea också. Köpte lite småskit.
En fruktskål som jag letat så länge efter, men aldrig hittat någon som
är bra/billig. Men nu hittade jag en perfekt för endast 49:-
Såg en badrumsmatta för 9 kr också! haha, jag kunde inte hålla mig när
det var så billligt (fast det var Pär som betalade :P) Men jag kunde inte
bestämma om vi skulle ta en svart eller en naturvit. Då sa Pär åt mig att
ta båda två! "Kostar det under 100 kr är det gratis!" Weeho, då vart det lite
mer! hahaha :P Bla. en ny "hängblomma" en av dom vi har på hyllan vissnade
ju.
Tänkte svänga in på ÖB en sväng också. Men dom hade hunnit stängt, typiskt!

Sedan var det dags för "middag" kl. 20.00 på kvällen (missade let's dance, buhuu)
Jag tänkte MAX, Pär föreslog nå pizzaställe. Men sedan blev han så sugen på
kinamat. Så han bjöd oss på mat där, snäll som han är =)
Vi beställde "middag för 3" haha :D Började med Pekingsoppan. Som var så
jävla stark! Jag kunde inte ens äta upp den. Det bränndes så innihelvete i munnen
på mig. Fan vad jag skämdes. Jag hatar att lämna mat, känner mig så otacksam.
Men jag kunde verkligen inte!
Sedan kom det friterade räkor(jätteräkor), nå kött + nå grejs, kyckling m. curry och
ris till det =) Kycklingen var så jääävla god! Även räkorna var god. Eller iaf den första.
Den var lite äcklig att tugga på. Åsså smakade den rå fisk, usch..
Efterrätten var bäst! Det jag alltid beställer. Friterade bananer m. glass. SÅ JÄVLA
GOTT ! =)
Jag måste göra det här hemma nån dag =)
Och vilken jävla surfitta till servitris(?? vad fan heter det, men ni fattar!)
otrevlig! Pär frågade om vi kunde få byta ut soppan som var på den menyn mot
pekingsoppa.
-Ja, det går.
P- så det blir inge dyrare då?
-JOO! Ni måste betala för dom!!
P- Ja, men det blir inte mycket dyrare...?!
-dom är dyrare!! Ni måste betala mellanskillnaden!!
Hon förtjänade då fan ingen dricks iaf. ska man ha det där som jobb ska man fan
vara trevlig. Mot alla andra bord hon hade var hon trevlig. Stog och pratade och så.
Mot oss var hon skitsur! Säkert för att vi inte var "uppklädd". Kärringjävel..

Sen äntligen hemmåt! Jag var så jävla trött! Peter ville att jag skulle skjutsa han till Mikael.
Jaha, jag gör väl det då. Upp till han. När han kommer in på hans gård är det en jävla
uppförsbacke! så jag såg inte ett skit vart jag körde. Så jag hamnade ute på gräsmattan.
och självklart fastnar biljäveln! Då var jag skapligt less. Plus att det är så jävla pinsamt.
Känner mig som världens sämsta. Men jag hade inte en chans att se där,
till mitt försvar... :P
Skjutsade Pär till Erik, jag åkte hem. plockade upp alla saker från Ikea. köpte
massvis med doftljus. Dom jag är mest sugen på att tända är med lukterna "kanelbulle"
"chokladkaka" och nått som såg ut som cheesecake men luktade mer kola?! =)
haha, gottegris, javisst! :P

Nu ligger Pär iaf. och sover. Jag ska försöka tränga mig ner jag med.
måste försöka flytta på han försiktigt, eftersom han lagt sig åt fel håll.

Tror det vart ett ganska långt inlägg idag. Men vi har hunnit med mycket :D

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha han får nå ryck ibland han... =) gud vad gott! jag har oxå tänkt göra friterade bananer hemma nångång, men det blir aldrig av för andreas tkr inte om bananer... :/

2009-01-17 @ 09:54:21
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, ja =) Men friterade bananer måste han ju tycka om! Det smakar ju inte så mycket banan =)

2009-01-17 @ 10:30:38
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: emmy

ikea???? vart då? :P

2009-01-18 @ 19:24:28
Postat av: Nathalie

I sundsvall :P

2009-01-19 @ 06:02:27
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: emmy

haha, ok. men är liksom "stan" sundsvall för er eller?? är det inte långt dit från er?? hahaha, känner mig helt borta :P

2009-01-21 @ 14:55:10
Postat av: Nathalie

haha, ja. Det är nog både hudik och sundsvall. Men vi åker för det mesta till sundsvall eftersom hudik suger :P Det är lika långt som till hudik som till sundsvall härifrån =) 4 mil eller nått =)

2009-01-21 @ 15:38:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Emmy

aha, ok. då förstår jag, hahaha. :P

2009-01-22 @ 09:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0