LET'S DANCE

Kollade på let's dance igår.
Och jag älskar magnus!! :D Han är min absoluta favorit!
Vem skulle kunna tro att en sån biffig människa skulle
kunna dansa så bra ? =) Jag trodde verkligen inte att han
skulle vara så bra som han är. Men jag är glad att han är det
för jag gillar han. Och han fick ju sitt lyft i slutet :P Iaf. ett litet.
Och jag tycker fortfarande han är så jävla lik Patrik! =)
 Laila är också en favorit. Hon var ju skitbra!
 Morgan likaså, en favorit! Han är ju egentligen bäst av alla
killar! Han har en "tjejig" sida. haha. Och han bjuder
verkligen på en show! =) Men han kommer inte före Magnus
på min favorit-lista iaf =)

Kitty, Kitty, Kitty! Skärp dig! Det ser fortfarande inte ut som hon
tar detta på allvar. Koncentrera dig mer!
 Blondinbella åkte ut. Så jävla rätt. När det var hon och Kitty kvar
så bad jag till gud att hon skulle åka ut! Tack och lov så gjorde
hon det. Hon verkade tro att hon var skitbra själv också. Tönt!
"Jag är chockad!" Hon var ju inte alls bra. Jävla stelben!
Haha, fan va nöjd jag är att hon åkte ut!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja dom som du skrev är bäst, dom gillar jag också bäst! Och håller med om Kitty, hon kan ju inte vara tyst nångång heller! Känns lite oseriöst från hennes del :P

2009-01-24 @ 11:57:11
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det tycker jag med. Fast jag gillar henne lite ändå =)

2009-01-24 @ 12:43:54
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Oo, var det hon som åkte? bra , nu vet jag det ^^

2009-01-24 @ 22:00:42
Postat av: Nathalie

Ja, det var det =) så jävlulskt bra! :D

2009-01-24 @ 22:28:54
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0