LET'S DANCE


Tror inte det var många som missade Let's dance igår.
Jag tyckte om dom flesta! Skit många bra med iår ju!
Nu menar jag inte bra på att dansa, utan bra människor =)
Tänkte skriva lite vad jag tyckte om var och en. Ifall ni är nyfiken :D

Morgan Allning
Jag kommer ihåg han som "Lasse och Morgan". Ett barnprogram som
gick förut :D Det kollade jag på. Har även en skiva med dom, haha!
Men jag tycker han var skitbra! Det trodde jag verkligen inte. Men han
var riktigt bra för att vara första programet tycker jag =)

Carl-Jan Granqvist
Ja, inte min favoritmänniska kanske. Men han är lite rolig på nå vis.
Dock känns han för "fin i kanten" för min smak.

Isabella Löwengrip
Hata! Jag tål verkligen inte denna människa! Så att hon sög i detta program
gjorde mig väldigt nöjd! Men hon kommer säkert komma långt bara för att
alla som läser hennes blogg kommer rösta. Ut med henne säger jag bara!

Mojje Johansson 
Nja, jag har lite svårt för Mojje. Eller jag vet inte riktigt än.. Kommer inte ihåg hans
dans så mycket heller. Det kanske säger allt?!

Hasse Aro
Jag hade aldrig trott att han skulle vara med i nått sånt här program. Han känns liksom
lite för stel. Men han var rolig att kolla på tycker jag =)

Kitty Jutbring
Jag gillar Kitty! Men i detta program, njaee.. Hon verkade inte ta det hela på allvar.
Känndes som hon skrattade bort allt. Och klänningen var inte den bästa. Men helt
klart hennes stil. Hon verkar även vara en dålig förlorare. Det är ju faktiskt bara på
skoj allt..

Linda Haglund
Jag har ingen aning om vem detta är. När jag såg paret blev det liksom "Vem av dom är
det som är känd?"

Magdalena Graaf 
Love her! Hon är så fiin! :) Och dom var ju bra som helst! dom kommer gå långt!

George Scott
Haha. Han var rolig tycker jag! Visste inte vem han var heller men han var rolig iaf. och
det är bra =)

Magnus Samuelsson 
Här är min favorit! Jag gillar verkligen Magnus! Brukade sitta och kolla på Sveriges/Världens
starkaste man förut med Pappa. Och även då var Magnus favoriten. Jag tycker han gjorde det
skitbra! Trodde jag inte. Kylskåp var det enda jag tänkte på när jag såg han komma in på
dansgolvet. Men han är riktigt bra.
Sen tycker jag han är lik min bror, Patrik! :D Kanske är därför jag gillar han också =)

Laila Bagge
Hon håller jag också på. Hon var bra. Och jag tycker hon gjorde det bra för att ha skadat sig.
Hon dansade ju bäst av alla tycker jag. Såg verkligen bra ut!

Elisabet Höglund
Ut med henne. Tråkig.. Det är allt jag har att säga.


Även programledarens kläder, Jessica eller vad hon hette.
Som Tony säger "KA-TA-STROF!" Herregud, det var det fulaste jag någonsin sett.
Polkagrisarmar och paljetter. Näe, fy fan va fult!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller också på Magnus och Laila! =) Och jag håller med om kläderna, det såg ut som ett nattlinne som knappt räckte ner över rumpan. :S

2009-01-10 @ 15:30:02
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, dom är bra! Ja! Jag undrar vem som stylade henne den kvällen :P

2009-01-10 @ 19:01:20
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0