LÖRDAGKVÄLL

Idag var mamma hit med lite saker =) Hon hade
handlat lite mat också. Det var snällt!
Sedan fick jag två dukar (löpare). men dom var
för kort för att ha i köket. Men passar bra här inne
på bordet =) Nya handdukar också, fyra små och
2 lite större. Badlakan, fast mindre.
Och en lite sylåda! Med allt man kan tänka sig i :)
Åh, jag vill köpa massa tyger och sy egna kläder! =)

 

Nu har jag iaf. sett att fåglarna faktiskt äter av
pepparkakshuset jag ställde ut. (ja, det är fortfarade kvar)
Såg att dom var här och flög, vilket dom är ofta. Så jag smög
bakom gardinen och kikade. Då satt dom och pickade
på huset (som nu mer är en hög).



Pär har åkt iväg till Micke nu. Med skotern. Och jag sitter då
som vanligt och väntar och väntar på att han ska komma hem.
Så jag ser att han kommer hem hel igen! Blir jämt såhär
när han ska ut och åka. Är lite lugnare om han åker hjuling
men skoter! det känns som dom går mycket mycket fortare!

Är sugen på nått gott också. Damn it!
Men vi har inget hemma här förutom glass och det är jag
inte sugen på. Så det blir antingen riskakor eller mammas
hembakta bröd
(som jag också fick idag). Det är så gott!
Rågkaka, mumma! Mycke godare än mitt bröd :P

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0