MAT MAT MAT

Idag åkte jag in och väntade på lektion i 50 min som vanligt.
Karro kom och vi gick dit. Gjorde klar min fönstermålning (låter som
vi går på dagis) och fortsatte med mitt perspektivhäfte. Mer jobb
än jag trodde. Eftersom jag envisades med att färglägga allt, suck!
Känner mig stressad, för vi har ju börjat med en ny uppgift. En drömbild.
Och den är inte liten heller. STOOR bild som bara den. jag tycker inte
om att måla så stort.. Aja.
Sen blev det hål i 2 timmar. Efter det KuHi som vi inte gjorde nånting på.
onödigt.. Åkte ner på stan och fördrev tiden tills bussen skulle gå.
Det slutade med att jag handlade lite saker från H&M =) Köpte såndär
brun utan sol spray som Therese har :D En ny mascara (på rea, bra!)
och såndära foundation-svamp.. Onödigt skit helt enkelt.

Men nu ska jag börja med maten. Idag ska jag göra kycklingfilé m. ris och
currysås! Mmm! Såå gott! Jag älskar kyckling!
Fast på teven på alla matprogram säger dom hur man ska undvika att kycklingen
blir torr. Jag tycker att den är mycket mycket godare när den är torr än om
den är sliskig och slemmig :P
Näe, det ska vara torr kyckling. Helst citronkyckling, men det finns inte längre.
Inte i Gnarp iaf. :(

See You!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Håller med dig, torr kyckling! och sen lika med kött! Inge fett på köttet ska de vara :P

2009-01-08 @ 20:57:49
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: amanda

yes we are! jaa, hur många fler behöver ni?

2009-01-08 @ 22:41:19
Postat av: Nathalie

Lisa: Ja, precis! Inget fett alls ska det vara :D

Amanda: Ja, inte behöver vi väl nå fler iaf. :) vi har 6 modeller =)

2009-01-09 @ 05:38:54
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0