MITT NYA LIV :D

Från och med idag börjar jag med mitt bättre liv! haha
Jag ska ge fan i alla onyttiga saker. Jag ska äta nyttigt !
På helgerna måste jag få unna mig nånting, annars kommer
jag bli tokig! Så jag börjar så, sen får vi se om jag klarar mig utan
gotta helt och hållet (good luck!)
Men jag behöver ju inte stoppa i mig så jag blir spyfärdig..
Jag har gjort lite situps och annat jobbigt nu denna morron. Det märks
att jag är otränad! haha. När man håller på att dö av situpsen,
då man knappt kan andas. Det tycker jag är ganska skönt! :P Då känns
det ju att man gör nånting :)
Tänkte ta en promenad när jag kom hem också. Kommer ju hem tidigt
idag. 13.00. Kanske Therese vill följa med om hon inte jobbar?! =)

Min frukost idag består av paltbröd :P
Jag måste erkänna att jag inte visste att det innehöll grisblod !
Så när Pär berättade det för mig så blev jag lite äcklad. Men det är gott
och det var bra med järn i det också, sa mamma =)
Men det är inte direkt mättande.. Fast jag är inte så hungrig på mornarna, så
det duger bra.

Hur länge tror ni jag håller mig efter detta då? 2-3 dagar? haha :P
Näe, jag ska verkligen försöka! =)

Adios!

Kommentarer
Postat av: Therese

aa :) ne jag är ledig hela veckan och ska ta en promenix varje dag :)

2009-01-13 @ 09:42:39
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

förresten paltrbrödet är det mjukt eller hårt? det fanns ju sånt hårt på skolan förr tror jag som var jätte gott :)

2009-01-13 @ 09:43:11
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

det är hårt =) Ja, det är sånt som var på skolan förut =)

2009-01-13 @ 13:05:54
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Karoline

det är faktiskt jätte bra att unna sig något på helgen, själen mår bra av det (har jag hört ;P) och det ger ämnesomsättningen en kick så att kroppen förbränner lite extra eftersom att den vet att den får något onyttigt ibland.

2009-01-14 @ 10:33:54
URL: http://karolineropponen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0